Aj preto očakávajú Číňania od Kabaňa veľa. Akýkoľvek pokles predajov by bol nemysliteľný, no raketovému rastu predajov musí pomôcť aj atraktívny dizajn. To bude úloha Slováka, ktorý do koncernu so sídlom v multikultúrnom Šanghaji prichádza v časoch, keď sa trh začal konečne otepľovať.
Dopyt po ich autách rastie všade, pretože podľa zákazníkov ponúkajú lepší pomer hodnoty za peniaze. A v krajine draka vedia, že si do zbierky kúpili ďalšie zlaté vajce. „Jozef Kabaň výrazne zvýši našu konkurencieschopnosť a úroveň internacionalizácie a taktiež urýchli vstup SAIC na globálny trh,“ uvádza čínska štátna automobilka v oficiálnom vyjadrení k jeho angažovaniu.
Na týchto vozidlách pracoval
- VW Lupo
- Škoda Octavia
- Škoda Fabia
- Škoda Superb
- Bugatti Veyron
- BMW 7
- Seat Arosa
Čo je SAIC
- ročne vyprodukuje 5 miliónov automobilov
- vyrába vlastné vozidlá IM, Maxus, MG, Roewe, Rising, Baojun, Wuling
- v rámci strategického partnerstva vyrába pre Volkswagen, Audi, Cadillac, Buick a Chevrolet
- dátum založenia: 24. novembra 1997, Šanghaj, Čína